Veelgestelde vragen

Bestellen

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen bij Farsk gaat als volgt. Voeg je gewenste producten toe aan de winkelwagen. Vul daarna alle gegevens in die gevraagd worden in het bestelproces. Je kiest een betaalmethode en bevestigt en betaald de bestelling. Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, krijg je hier een bevestiging van via de mail. Daarna gaan wij aan de slag om je bestelling in orde te maken. Zodra we jouw bestelling hebben verzonden krijg je een e-mail met daarin een Track en Trace link.

Kan ik een bestelling naar iemand anders verzenden?
Dit is zeker mogelijk. Je kunt het afleveradres naar wens aanpassen. Dit doe je in stap 3 (verzendgegevens) van het bestelproces. Eventueel kun je ook een persoonlijke note toevoegen aan de bestelling. Doe dit bij het kopje ‘opmerking aan uw bestelling toe voegen’ en wij zorgen voor de rest!

Wordt er een factuur meegezonden met het pakket?
Nee, de factuur wordt per mail toegestuurd, goed voor het milieu en daarnaast erg prettig als je een cadeau verstuurt.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 9 of 21% BTW.

Hoe kan ik betalen?
Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
iDeal
Paypal
Creditcard
Bancontact of Mister Cash
Mis je een betaalmethode? laat het ons weten!

Is het mogelijk op factuur te betalen?
Voor bedrijven is het mogelijk om op factuur te betalen. Stuur je bestelling naar info@farskshop.nl

Kan ik ook reseller worden van farskshop.nl?
Heb je een winkel en lijkt het je leuk om onze producten in je assortiment op te nemen? Neem contact met ons op via info@farskshop.nl en we informeren je graag naar de mogelijkheden.

 

Bezorgen

 

Wat zijn jullie verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €6,05.
Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden!
Tarieven buiten Nederland bedragen;
België €11,50
Duitsland €11,50
Europa €13,25

Wie levert mijn bestelling?
Onze bestellingen worden verstuurd met MyParcel.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De meeste producten die op voorraad zijn hebben een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. Onze planten komen vers bij de kweker vandaan, daarom moet je hiervoor rekening houden met een levertijd van 3 tot 4 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dit is mogelijk. Wij hebben een fysiek afhaalpunt in de winkel in Britswert.
Zodra je bestelling gereed staat krijg je van ons een bevestiging via de mail. Je kunt je bestelling ophalen tijdens onze openingstijden. Wij zijn iedere dag geopend op maandag t/m zondag van 10.00 tot 17.00 uur.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet is aangekomen?
Je verwacht een pakket, maar deze is niet geleverd. Controleer dan eerst de Track&Trace code van het pakket en check of het bezorgadres klopt. Staat je bestelling op bezorgd, maar niks ontvangen?
Neem dan contact met ons op via info@farkshop.nl en wij gaan op onderzoek uit!

Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren op dit moment in Nederland, België en Duitsland.

 

Garantie & retourneren   
       

Mijn bestelling voldoet niet aan mijn verwachtingen, wat nu?
Dat is erg vervelend! Uiteraard kun je de bestelling altijd zonder opgaaf van reden annuleren, als dit maar binnen 14 dagen na ontvangst gebeurt. Je hebt dan nog 14 dagen de tijd om de zending naar ons retour te sturen. 
Wel blij met je product maar is deze kapot of in slechte conditie aangekomen? We zorgen graag voor een passende oplossing, want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem daarvoor even contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling het beste retourneren?
Graag ontvangen we een bericht via onze retourpagina zodat wij op de hoogte zijn van de retournering. Als je jouw bestelling wilt retourneren zou het fijn zijn als je de ontvangen producten weer inpakt zoals ze zijn aangekomen. Mocht je de verzenddoos al weg hebben gegooid dan is het retourneren in een eigen doos op eigen risico.

Retourorders kunnen verzonden worden naar:

Farsk 
Kleasterdyk 2
8636 VC Britswert

Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retourorder?
Zodra de retourorder bij ons is binnen gekomen storten wij binnen 5 werkdagen het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele transactiekosten en/of verzendkosten terug.

 

 

Neem contact met ons op!